Handelsbetingelser

Levering

Levering sker umiddelbart efter produktion af produktet.
Det oplyses enten før bestilling eller hurtigt herefter hvornår varerne forventes leveret.

Betaling

LogoLounge modtager betaling med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, MobilePay eller via faktura.
Betaling vil blive trukket fra din konto efter din ordre er blevet lagt.
Alle beløb er i DKK (danske kroner).

LogoLounge bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Når du har godkendt købet, vil du umiddelbart derefter modtage en e-mail med en ordrebekræftelse.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på vandflaskerne i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
LogoLounge vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Da vi fører tilpassede produkter, som f.eks. vand med tilpassede etiketter og t-shirts med print osv., er der jvf. forbrugeraftaleloven §18/4 lovmæssigt kun fortrydelsesret indtil påbegyndt produktion.
Giv dig derfor tid til at vælge det produkt og design bestilling.

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores email adresse: info@logolounge.dk